Morgen is het zover!! Tommorow it's time!!

13 augustus 2014 - Hasselt, Nederland

Oeeeh spannend, morgen gaat het beginnen. Om 13.00 uur ongeveer rijden mijn ouders, Marijn en ik naar het vliegveld in Düsseldorf en pak ik om 18:15 uur het eerste vliegtuig en ben ik onderweg naar Zambia! Ik heb mijn grote tas al gepakt. (Ik zit er overheen met het gewicht van mijn bagage... oeps, maar het moet allemaal mee :D)

Ik moet zeggen dat ik erg nerveus ben om te gaan. Het komt nu wel heel dichtbij. Het is zo'n dubbel gevoel. Je bent voor 3 maanden weg van huis, maar je gaat een leuke tijd tegemoet in Zambia.

Heel erg bedankt allemaal voor de leuke reacties! Als je het leuk vind heb ik (al een tijd geleden) een link geplaatst met een afteller. Ook zal ik een link plaatsen met daarbij een vluchtradar. Zo kun je mijn vlucht helemaal volgen.

Zie de vlucht gegevens in 1 van mijn eerdere verhalen.

Ik weet nog niet wanneer ik weer een verhaal ga plaatsen op mijn blog, maar zodra ik een keer tijd heb .. en internet ga ik een verhaal posten vanuit Zambia.

Allemaal heel erg bedankt voor jullie hulp, gebeden en interesse in mijn verhalen! Tot het volgende verhaal ;)

Veel liefs Manon

--------------------------------

P.s. Wil je mij nog sponsoren?? Het kan nog steeds!! Op bankrekeningnummer: NL17RABO0325646597 t.n.v. M. Kombrink o.v.v. Gift Overland Missions.

---------------------------------

Oeehh scary, tomorrow it's going to start. About 1:00 p.m. my parents, borther and I will drive to the airport in Dusseldorf en at 6:15 p.m. I'll take my first flight and I'm on my way to Zambia! i have packed my big bag (It's a little overweight.. oops, but I have to take it all :D)

I have to say that I'm nervous to go! It's coming so close now. It's a double feeling. You leave the house for 3 months, but your going to have an exiting time in Zambia.

Thank you so much for al the kind reactions! If you like, I put a link with a countdown. I also will put a link with a flightradar. So you can follow my flight. See the flightdetails in 1 of my earlier stories.

I don't know when I can write a new story on my blog, but when I have time ... and internet I'll put a new story from out of Zambia.

All thanks for your help, prayers and interest in my stories! See you later!

Manon

1. Ditty Petersen-van Dorsten:
    13 augustus 2014
    Lieve Manon, oeoeh, spannend, ik leef helemaal met je mee en ik bid voor je! Remember, you're not going alone, Holy Spirit is always in you and with you, je beste Kameraad! Alvast een hele goede, behouden reis toegebeden en een geweldige tijd daar in Zambia, waarin je veel mag leren, ontvangen en weer uitdelen. Be blessed to be a blessing! Heel veel zegen en plezier en ik blijf je volgen! Liefs van mij, Ditty
  2. Minnie:
    13 augustus 2014
    Lieve Manon!
    Heel veel plezier en een super goede tijd toegewenst! Je spreid je vleugels uit meid en je zult zien dat je kan vliegen! " Zij vliegen op als met adelaarsvleugels", je mag gebruik maken van de wind van de Heilige Geest! Geniet ervan en het gaat fantastisch worden! Dikke knuffel! Minnie
  3. Martin Kombrink:
    15 augustus 2014
    Nou schat, we (Je moeder, Marijn en ik) hebben je gisteren weggebracht naar het vliegveld in Dusseldorf voor je trip naar Zambia.
    Ik ben een super trotse vader die ontzettend veel van je houd.
    Ik wens je God's zegen en zijn voelbare aanwezigheid toe in alles wat je gaat doen en meemaken. Big Hug van je pa.