Wat doe ik nu eigenlijk... :) Voor diegene die het nog niet weet.

9 maart 2016 - Hasselt, Nederland

Stel je voor, je leeft in een land, ver van de bewoonde wereld. Ver van alle elektriciteit, water en zorg. Kun je je dat voorstellen? Stel je voor, je leeft in een land, ver van de bewoonde wereld. En je hebt het gevoel dat je vergeten bent. Kun je je dat voorstellen?

Overland Missions heeft als motto. Any road… any load… any time. Elke weg… elke lading…wanneer dan ook. Zij gaan naar de mensen die vergeten zijn en die midden in de wildernis leven. Om in de liefde te delen die God ons allemaal gegeven heeft. Om ontwikkelingshulp te bieden waar ze kunnen.

Mijn naam is Manon Kombrink. Ik ben opgegroeid in Hasselt, Overijssel. Ik heb al heel lang het verlangen om ontwikkelingshulp te bieden in Afrika. 2 jaar geleden heb ik mijn opleiding verpleegkunde afgerond. Met deze studie en de tropencursus die ik heb gevolgd, wil ik graag bijdragen aan de gezondheidszorg in Afrika. Om met het evangelie en mijn kennis te ondersteunen en te bemoedigen.

Mijn werk begint in Zambia. Dat zal mijn thuisbasis zijn van waaruit ik ga werken. Ik ga werken in de kliniek in Nsongwe. Een afgelegen plaatsje in de wildernis. Waar ik ook Bijbelstudies zal gaan geven. Verder ga ik afreizen voor Overland om te gaan kijken waar we nog meer gezondheidszorg kunnen bieden. We hopen dat ons team snel gaat groeien met mensen die fulltime ingezet willen worden. Zodat wij ze daar kunnen plaatsen waar nodig is. Dit is een droom en een hartsverlangen die God op mijn hart heeft gelegd.

U kunt helpen! Door een donatie te geven, een maandelijkse partner te worden of te bidden. Dit kan door het formulier 'Sepa' in te vullen en op te sturen. Deze staat tussen de foto's. Zo gaan we samen een verandering brengen in de gezondheidszorg en in de harten van mensen!

Stel je voor je leeft in een land, ver van de bewoonde wereld en op een dag komen er mensen die jou vertellen over een liefde zó groot. Stel je voor…

Goed is de HEER voor alles en allen, Hij ontfermt zich over heel Zijn schepping. Laten al uw schepselen U loven, HEER, en Uw getrouwen U prijzen. Laten zij getuigen van de luister van Uw koningschap, spreken over Uw machtige werken, aan de stervelingen Uw machtige daden verkondigen, de glorie en de glans van Uw koningschap omspant de eeuwen, Uw heerschappij omvat alle geslachten. Psalm 145:9 – 13